Ai zis “DA”? Pregateste-te, incepe nebunia!

Toate femeile isi doresc o nunta de vis, cu rochii diafane si flori cat mai multe, unde mancarea si bautura incanta simturile invitatilor, unde muzica, atmosfera si luminile se imbina perfect cu detaliile pe care le-ai pregatit cu atata chibzuinta. Suna bine, asa-i?

Ei bine, cu multa rabdare poti avea acest lucru. Crede-ma! Fa-ti un plan bine definit de la inceput care sa contina cele mai importante detalii: cand? unde? cine? Tine cont de toate aceste aspecte atunci cand alegi locatia, pentru ca sunt in stransa legatura: in functie de numarul de invitati si disponibilitatea salii, vei putea face alegerea corecta.

Astazi, dragele mele viitoare miresici vom discuta despre nunta la cort, cu toate beneficiile si lipsurile ei.

Locatia este foarte importanta caci odata stabilita, in functie de serviciile oferite, te poti ghida si inspira pentru celelalte detalii. Vrei o nunta somptuoasa intr-o sala mare de bal? Atunci probabil nunta va avea loc primavara, toamna, chiar si iarna, dar pentru vara, anotimpul cel mai iubit, am pregatit ceva mult mai portivit: nunta la cort, sau in aer liber, unde iti poti lasa imaginatia sa se joace. Nimeni nu se va supara daca ai pe masa flori de camp proaspat culese, sau daca la intrare, primesti invitatii cu un pahar rece de Mojito in loc de clasicul flute cu sampanie.

Nunta la cort poate fi vazuta cu retinere fata de unele din voi, este si normal, gusturile nu sunt la fel, dar credeti-ma, puteti avea cea mai frumoasa nunta! Cel mai mare plus pe care il aduce o nunta la cort este diversitatea, asa cum am mentionat mai sus: flori, culori, tema, locatia, atmosfera. Iar cel mai mare minus il reprezinta, dupa parerea mea, aerisirea deficitara. Am fost la multe nunti in cort: primavara, vara, toamna, iar fiecare a avut parti bune si parti rele. Vara a fost mai cald in cort decat afara, dar am profitat si am facut poze cu mirii, cu familia, am povestit si ne-am bucurat de companie (vedeti, este un beneficiu pana la urma). Toamna si primavara e prea frig seara, dar puteti servi o ciorba calda invitatilor sau puteti avea un bar cu bauturi calde: tuica fiarta, vin fiert, diferite sortimente de ceai.

Colours, textures, lights, good vibes.

CuteWeddingLights SummerWeddingTent CuteWeddingReceptionwedding flowers aisle decoration summer wedding idea

Haideti fetelor, ca am gasit numai lucruri bune despre nunta la cort!

Voi ce parere aveti? Ce v-a impresionat sau ce v-a dezamagit cand ati fost invitate la o nunta in cort?

Next time: vom discuta despre restaurantele, salile de nunti si ballroom-urile unde va puteti organiza petrecerea vietii! 🙂

Leave a Reply

